قالب وردپرس

برنامه های بیمه ایران برای بهبود شاخص های توسعه

برنامه های بیمه ایران برای بهبود شاخص های توسعه

رئیس بیمه ایران

رئیس هییت مدیره بیمه ایران

  مدیرعامل بیمه ایران تاکید کرد : اگربه اقتصاد مقاومتی عمل کنیم هیچ گاه بحران های داخلی و تحریم های خارجی نمی توانند ما را از پا در بیاورند.

    آقای پورکیانی با بیان این مطلب در نشست ادواری مدیران ستادی و اجرایی شرکت سهامی بیمه ایران به تشریح برنامه ها و اهداف این شرکت پرداخت و گفت : «حداکثرسازی شفافیت و کاهش فساد ، افزایش سرعت ارایه خدمات ، افزایش توانگری مالی و معرفی محصولات جدید بیمه ای از جمله مهمترین شاخص هایی است که اگر بتوانیم در کنار هم آنهارا بهبود دهیم، دین خود را به بیمه ایران و مردم ادا کرده ایم ».

  به گزارش روابط عمومی بیمه ایران ، آقای پورکیانی در ادامه سخنان خود در این مجمع که همزمان با آیین گرامیداشت هشتاد و یکمین سالروز بیمه ایران بر پا شد ، تصریح کرد : کاهش شکایات مردمی، کاهش ریسک های شرکت ، مدیریت صحیح پرتفوی سرمایه گذاری و درک اهمیت استراتژیک این حوزه ، حرکت در مسیر افزایش بهره وری با کمک گرفتن از فناوری و البته از همه مهمتر ، رعایت اخلاق فردی و حرفه ای از دیگر شاخص های مهمی است که بیمه ایران دستیابی به آنها را هدف اصلی برنامه های کوتاه و میان مدت خود قرار داده است.  رییس هیات مدیره بیمه ایران با بیان اینکه در شرایطی هستیم که با عنایت رهبر فرزانه انقلاب و تدبیر رئیس جمهوری محترم، از گردنه های سختی که دشمنان نظام و انقلاب برای ما ایجاد کرده بودند، به فضل خدا عبور کرده ایم ، اضافه کرد : بیمه ایران نیز در فضای تحریم های ظالمانه صدمات فراوانی دید/ اما آن دوران گذشته است . اکنون نوبت ماست که با سرلوحه قرار دادن اقتصاد مقاومتی به عنوان خط مشی اصلی شرکت با تدبیر خود و امید به آینده شرایط متفاوت و متمایزی را رقم بزنیم و مشکلات شرکت را آرام و پیوسته حل کنیم. مدیرعامل بیمه ایران با تاکید بر اینکه اعتقاد داریم نقاط ضعف درونی شرکت اولویت رفع مشکلات است ، گفت: به همین جهت، اولین کاری که انجام گرفت، تهیه فهرستی از این مشکلات و تدوین راهکارهای مواجهه با آنها بود ؛ هرچند در سنوات پیشین نیز با توجه به مسئولیت هایی که در شرکت داشته ام به چالش ها، مشکلات و بحران های شرکت، چرایی شکل گیری آن ها و راه های برون رفت از آنها فکر کرده بودم.  وی گفت: نباید فراموش کنیم که همه ما مدیون این شرکت هستیم. بنابراین هر چه در چنته داریم، اگر دانشی داریم، تجربه ای داریم و حتی اگر آبرویی داریم باید برای تعالی این شرکت هزینه کنیم. مدیرعامل بیمه ایران، موفقیت های بیمه ایران را حاصل اعتماد یک ملت دانست و افزود: اعتماد، سخت به دست می آید ولی آسان از دست می رود. با کمترین لغزشی از سوی مدیران، کوچکترین خطایی از سوی کارمندان و یا با ذره ای قصور در ارایه خدمات ، اعتماد مردم خدشه دار می شود، ما مسئول اعتمادی هستیم که مردم به این شرکت، یعنی به ما داشته اند، اعتماد مردم ایران، سرمایه اصلی بیمه ایران است . به همین جهت با شعار « ایران … بیمه ایران » که در عین اختصار و سادگی گویای جایگاه و عظمت این شرکت بزرگ است به استقبال هشتاد و دومین سال فعالیت شرکت می رویم.

   وی با تاکید بر اینکه عزت کشور و تعالی شرکت در شرایط حاضر در گرو تلاش تک تک ما ، همت مضاعف، جدیت و سخت کوشی در هر مسند و جایگاهی است،گفت: به شما قول می دهم که با شناخت این مشکلات و تبیین راهکارهای برطرف کردن آنها، هیچگاه در روزمرگی مرگباری که مشکلات و بحران ها برای شرکت ها و سازمان ها ایجاد می کنند، گرفتار نشویم.

رییس هبات مدیره بیمه ایران در پایان با بیان اینکه امروز هشتاد و یکمین سالروز تأسیس شرکت سهامی بیمه ایران است ، زحمات بسیاری کشیده شد ، خون دلهای فراوانی خورده شد ، همکاران بسیاری به جمع ماپیوستند و همکاران بسیاری در این مدت بازنشسته شدند ، یاد و خاطره همکاران، اساتید و مدیران ممتاز بیمه ایران که بدرود حیات گفتند را گرامی داشت و گفت : هشتاد و یکسال تجربه و خدمت اکنون بصورت امانت به دست ما سپرده شده است و ما همین جا باید عهد ببندیم که امانت داران خوبی باشیم.

آقای پورکیانی در پایان با تقدیر از مدیران ، همکاران و شبکه فروش تصریح کرد : نباید فراموش کنیم که همکاران و شبکه فروش هر دو از یک خانواده اند، همکاران محترم، نباید شبکه فروش را از خود جدا ببینند و همه شبکه فروش هم باید جایگاه شرکت و نقش همکاران را به خوبی بشناسند تا با تدبیر و کمک هم بتوانیم جایگاه شرکت را ارتقاء دهیم و با هم و در کنار هم« بیمه ایرانی » لایق « مردم ایران » بسازیم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *