قالب وردپرس

آنچه که باید در مورد ما بدانید


نمایندگی حشمت کد ۶۶۸۳ بیمه ایران با استعانت از پروردگار متعال و توکل و اعتماد به عنایت همیشگی حضرتش در سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را در خصوص مشاوره و صدور انواع بیمه نامه آغاز نموده است و با در اختیار داشتن نیروی انسانی کارآمد و متخصص توانسته است جایگاهی قابل تحسین بین مشتریان خود کسب نماید و در همه شرایط اعم از صدور بیمه نامه یا اخذ و پیگیری خسارت کامل از مبادی ذیصلاح در کنار حادثه دیدگان حاضر باشد.

با توجه به وسعت و بکر بودن فضای حاکم بر سامانه‌های اینترنتی و دیجیتال بر آن شدیم تا با استفاده از این بستر، خدمات بیشتر و آسانتری در جهت آسایش هموطنان گرامی عرضه نماییم و با پایه‌گذاری سایت اینترنتی HomeBime.ir گامی بلند در این خصوص برداشته باشیم امید است با یاری و کمک شما همراهان همیشگی بتوانیم به مانند موفقیت‌های گذشته در این عرصه نیز به جایگاه در خور شان شرکت سهامی بیمه ایران دست یابیم.

پرسشی در ذهن دارید؟ از ما بپرسید.

در کادر زیر برخی از پرسش‌های متدوال مشتریان و پاسخ‌ها درج شده است، اگر کماکان پرسشی در ذهن شماست که پاسخ آن را در بخش پرسش‌های متداول نیافته‌اید، می‌توانید به صورت ایمیلی، تلفنی و یا مراجعه حضوری آن را با ما در میان بگذارید.

همچنین این مجموعه خدمتی نو به مشتریان و بازدیدکنندکان خود ارائه می‌دهد، خدمتی به نام "درخواست تماس". در این سرویس شما می‌توانید تلفن تماس و ساعت مناسب جهت تماس را برای ما درج نمایید و به این ترتیب در زمان تعیین شده ما با شما تماس خواهیم گرفت. از آنجا که تماس گیرنده ماییم هزینه‌ای بابت این مشاوره و تماس تلفنی متوجه شما نخواهد بود.

1آیا می‌توانم پرسش‌های بیمه‌ای خود را با شما مطرح کنم؟
بله حتما. خانه بیمه وب سایتی برای همین منظور. ما اینجاییم که پاسخگوی پرسش‌های شما حول موضوع بیمه باشیم. شما می‌توانید به صورت ایمیلی، تلفنی و یا حضوری سوالات خود را با ما در میان بگذارید تا بهترین مشاوره را بطور رایگان در اختیار شما بگذاریم.
2من ساکن تهران نیستم، آیا باز هم می‌توانم از خدمات شما استفاده کنم؟
بله صد در صد. امروزه با گسترش روزافزون فرهنگ استفاده از اینترنت و نزدیکتر شدن به مفهوم دهکده جهانی، دیگر فاصله‌ها مطرح نیستند. هدف از راه‌اندازی این وب سایت دقیقا همین موضوع است، خدمت‌رسانی با کلیه هموطنان در اقصی نقاط کشور.
3جهت استفاده از خدمات شما نیاز به مراجعه حضوری است؟
به هیچ وجه، گرچه در صورت تمایل می‌توانید به دفتر ما مراجعه کنید و ما از ملاقات شما خوشحال خواهیم شد. کلیه امور بیمه‌ای شما بدون نیاز به خروج از خانه می‌توانید پیگیری و انجام شود. تلگرام، ایمیل، فکس و تحصیلدار شرکت تمام پروسه را در کمترین زمان دنبال خواهند نمود.
4درخواست تماس چیست؟ چه کاربردی دارد؟
در فرم درخواست تماس شما می‌توانید تلفن تماس و زمان مناسب جهت تماس با خود را مشخص کنید و ما در زمان تعیین شده با شما تماس خواهیم گرفت. بدین شکل هزینه‌ای بابت تماس تلفنی بر عهده شما نبوده زیرا ما با شما تماس خواهیم گرفت. پس درنگ نکنید، اگر پرسشی بیمه‌ای در ذهن شماست، تنها کافیست تلفن تماس و زمان مناسب جهت تماس را در فرم "درخواست تماس" درج نمایید تا ما با شما تماس بگیریم.
5آیا امکان مشاوره حضوری وجود دارد؟ آیا رایگان است؟
بله، شما می‌توانید به صورت حضوری به دفتر ما مراجعه نمایید تا پاسخگوی کلیه پرسش‌ها و ابهامات شما باشیم. لطفا قبل از مراجعه حضوری نسبت به هماهنگی اقدام فرمایید. ما همه روزه بجز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 17 پاسخگوی شما هستیم.
نشانی ما:
تهران، خیایان امیر کبیر، خیابان دیالمه، مجتمع تجاری یاس، طبقه اول، واحد ۱۴
6شما زیر مجموعه کدام بیمه هستید؟ کد نمایندگی شما چیست؟
این وب سایت متعلق به نمایندگی ۶۶۸۳ بیمه ایران است. ما نماینده بیمه ایران بوده و کلیه خدمات بیمه‌ای بیمه ایران را ارائه می‌دهیم. نمایندگی ۶۶۸۳ معروف به نمایندگی حشمت بوده و در تهران واقع است.

درخواست تماس

از طریق فرم زیر می‌توانید شماره تماس خود را برای ما گذاشته تا ما با شما تماس بگیریم. این مشاوره و تماس رایگان است.

همکاران ما